خانه| 601977.txt | پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انواع موبایل تبلت و لوازم جانبی


جهت مشاهده محصولات به روی خرید پستی کلیک کنید
قيمت 790000ريال

انواع موبایل تبلت و لوازم جانبی
انواع موبایل تبلت و لوازم جانبی

شرکت نگین خاورمیانه با هدف واردات و فروش کامپیوتر ، موبایل و لوازم جانبی الکترونیک در سال 1380 تاسیس گردید و از آن زمان تا به حال در این زمینه حضوری کاملا موفق داشته است. با توجه به تاریخچه بازار در حوزه ی دیجیتال، این شرکت از معدود شرکت‌های شناخته شده ای است که همگام با معرفی تبلت و موبایل به دنیای دیجیتال توسط برندهای مشهور دنیا، اقدام به فروش این محصولات در بازار ایران کرد و در این کار، اولویت را به کالاهای با کیفیت و دارای گارانتی معتبر داد، تا به هدف اصلی خود که رضایت مشتری و شناخته شدن به عنوان یک فروشگاه معتبر و توزیع کننده ی قابل اطمینان است، برسد.

پاسخگویی فعال، راهنمایی و مشاوره، نقد و بررسی منصفانه و بی طرفانه و از همه‌ مهم‌تر، به روز رسانی قیمت محصولات از جمله راهکارهای شرکت نگین خاورمیانه بوده است که در زمینه خرید به کاربران کمک می کند تا از خرید خود خاطره و حس خوبی را داشته باشند. این رویکرد، همگی توسط افراد متخصص و کارشناس صورت گرفته تا وظیفه ی حیاتی انتقال اطلاعات و آگاهی برای خرید به بهترین شکل انجام گردد.
سعی خواهیم کرد با کارهای نوآورانه لذت داشتن یک فروشگاه مورد اطمینان برای خرید سریع و بدون دردسر را برای شما فراهم کنیم. برگزاری جشنواره های شگفت انگیز تخفیفات، مسابقات عکاسی، بروزرسانی با بهترین محصولات اقداماتی است که تا به حال در این راستا انجام داده ایم.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت